Τετάρτη 14 Οκτωβρίου 2015

ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ και ΑΝΩΝΥΜΙΑ

Αναδημοσιεύουμε το παραπονο κι άλλου  ....προεδρου. 
Αδικως ψεγει τους "Αρχοντες" στα πλαίσια της εθελοντικής προσφοράς του, που..... έμεινε μόνος.
Αναρωτιέμαι πως θα ξεχ'ωριζε η προσφορά του αν συνερρεαν οι ....δηθεν! 


Καλησπέρα. 
Στην Εθελοντική Αιμοδοσία της Κυριακής 11/10/15 στον Ι. Ν. Αγίου Γεωργίου δ.κ. Διονύσου, δεν εμφανίσθηκε κανείς απο τους δημοτικούς άρχοντες 
(συμπολιτευόμενους & αντιπολιτευόμενους) παρόλο που είχαν οι περισσότεροι προσκληθεί με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Δεν πειράζει. Εμείς, που πιστεύουμε στον εθελοντισμό θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε κι ας μην υποστηρίζονται οι προσπάθειές μας. 
Τα αποτελέσματα της Αιμοδοσίας ήταν πολύ καλά. Όπως επίσης και η προσέλευση των συνδημοτών μας. 
Ευχαριστώ απο καρδιάς τους εθελοντές που ήλθαν με ανιδιοτέλεια και προσέφεραν το αίμα τους. Θα ξανασυναντηθούμε τον Μάρτιο 2016. 
Νικ Δακορώνιας

Υ/Γ Αληθινά ανώνυμος έχω δώσει προσφάτως και απαγορευτικώς για επανάληψη ....το αίμα μου στο ΚΑΤ για να εγχειρισθεί φίλος μου στον πνέυμονα! Μου τη δινουν οι δήθεν ......μην ανοίξω το στόμα μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: